دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
سه شنبه 29 اسفند 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 11، شماره 21 - ( 1-1402 )
اصول طرح پژوهش در برنامه درسی: دقت، مرتبط بودن و مشارکت
1
زهرا گویا
چکیده
(631 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(201 دریافت)
تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی
2
مجید صالحی
،
مرضیه دهقانی
،
محدثه خطاط
چکیده
(2210 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(351 دریافت)
روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه
3
احمد عربی
،
علی رضا عصاره
،
اسماعیل عظیمی
،
سید محمد رضا امام جمعه
چکیده
(1957 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(255 دریافت)
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی
4
سارا جلال پور
،
پروین احمدی
،
پروین صمدی
چکیده
(1662 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(254 دریافت)
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری.
5
معصومه کیانی
چکیده
(1479 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(241 دریافت)
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس
6
یعقوب لهرابی
،
فریدون شریفیان
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
چکیده
(826 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(185 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
7
سعیده افضلی
،
علیرضا صادقی
،
نعمت اله موسی پور
،
مصطفی قادری
چکیده
(1248 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(261 دریافت)
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی
8
فاطمه احمدپور
چکیده
(1175 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(191 دریافت)
واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا
9
نسرین مهدوی
،
زهرا نیکنام
،
محمد عطاران
،
نعمت اله موسی پور
چکیده
(1108 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(179 دریافت)
زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی ایران
10
مهدخت نقیبی
چکیده
(1816 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(241 دریافت)
واکاوی برنامه درسی متناسب با ویژگیهای نسل z
11
زهرا پروازی مقدم
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
کامبیز پوشنه
،
علی اکبر خسروی بابادی
چکیده
(1107 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(318 دریافت)
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا
12
فاطمه سادات جعفرنیا
،
مقصود امین خندقی
چکیده
(919 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(195 دریافت)
بررسی میزان توجه به مؤلفههای طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی
13
کریم مهدیخانلو
،
سولماز نورآبادی
چکیده
(978 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(206 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS