دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 6، شماره 12 - ( 12-1397 )
تعهدات فرارشتهای در برنامه درسی دانشگاهی
ص. 42-5
امین بابادی
،
بختیار شعبانی ورکی
،
مقصود امین خندقی
،
مرتضی کرمی
چکیده
(5067 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1600 دریافت)
تبیین دانش عملی (مهارتها و فعالیتها) آموزشگر تربیت معلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه
ص. 66-43
مریم قاسمی
،
غلامرضا حاجی حسین نژاد
،
نعمت اله موسی پور
،
علی حسینی خواه
چکیده
(4856 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1712 دریافت)
نقش تجربه هنر دوفرهنگی در آموزش میانفرهنگی(نمونه موردی: کودکان 9 ساله برزیلی)
ص. 92-67
رائیکا خورشیدیان
،
رضا افهمی
،
علیرضا عراقیه
،
علیرضا صادقی
چکیده
(4450 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1367 دریافت)
شناسایی و اعتبار سنجی ویژگیهای معلم اثربخش دوره ابتدایی
ص. 126-93
جمال رزی
،
سید محمدرضا امام جمعه
،
غلامعلی احمدی
،
بهرام صالح صدق پور
چکیده
(3977 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3395 دریافت)
بررسی تاثیر متغیرهای زمینه ای بر باورهای معرفت شناسی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
ص. 140-127
انسی کرامتی
چکیده
(3997 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1618 دریافت)
بررسی برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه معلمان و ارائه راهکارهای مطلوب از دیدگاه متخصصان
ص. 166-141
رضا محمد بیگی
،
علیرضا فقیهی
،
فائزه ناطقی
چکیده
(4783 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2273 دریافت)
مطالعه دیدگاه مدرسان در خصوص تقویت انگیزش یادگیری زبان از طریق برنامه درسی زبان انگلیسی عمومی؛ ارائه یک مدل
ص. 271-167
محمد اسدی
،
جمال سلیمی
چکیده
(4193 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1193 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS