You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML جایگاه ادبیات داستانی در تربیت اخلاقی دوره‌ی ابتدایی
شهلا دهقانی، کیوان بلندهمتان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آسیب‌شناسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان به منظور ارائه‌ی الگوی مطلوب: یک مطالعه آمیخته
مهدی قنبری، محمد نیکخواه، بهاره نیکبخت
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر اندازه گیری مبتنی بر برنامه درسی (CBM) بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان ابتدایی
مسعود گرامی پور، اصغر مینایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدریس موازی: رویکردی جهت ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی و نگرش آنان به مدرسه
سیروس اسدیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML روایت نگاری ابزار تامل و بالندگی حرفه ای « مطالعه ای کیفی در زمینه تجربه روایت نگاری دانشجو معلمان در درس کارورزی»
صغری ملکی، محمود مهرمحمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی مدل شایستگی های پژوهشی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی ایران
مهدی حسین پناه، مرتضی کرمی، حسین جعفری ثانی، حسین کارشکی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نوآوری در آموزش: استفاده از تکنولوژی آموزشی مودل برای افزایش تعاملات میان فراگیران در برنامه درسی ترجمه شفاهی
زهره قرائی، سعید کتابی، منصور توکلی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML روایتی از کلاس‌های درس دانشگاهی (تجربه زیسته استادان دانشگاه)
محمد عطاران
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb