خوش آمدید

دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی


اعتبار درجه علمی- پژوهشی دوفصلنامه «نظریه و عمل در برنامه درسی» طبق نامه

شماره ۱۲۴۹۸۹ مورخ ۱۵/۶/۱۳۹۱ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا گردیده است.


  • اهداف نشریه:
  • اشاعه و گسترش دانش برنامه درسی
  • کمک به تولید دانش بومی در حوزه برنامه درسی
  • ترغیب نواندیشی در عرصه نظر و نوآوری در عرصه عمل برنامه ریزی درسی
  • کمک به اصلاح و بازنگری برنامه‌های درسی مقاطع مختلف تحصیلی
  • تبیین و آسیب شناسی رویکرد تولید برنامه‌ درسی منطقه‌ای و مدرسه‌ای
  • اشاعه رویکرد تلفیقی در طراحی و تولید برنامه های درسی
  • انعکاس تجربیات جهانی و بین المللی در حوزه برنامه درسی
  • نقد و ارزیابی سیاست های برنامه ریزی درسی در کشور
  • نقد و ارزیابی تحولات برنامه درسی در عرصه اجرا
  • بررسی چالش های نظام برنامه ریزی درسی کشور و ارائۀ راهکارهای مناسب برای بهبود آن

Main Image

دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی

1395، جلد 4، شماره8

شاپای چاپی: 2345-4938

شاپای الکترونیکی:

مدیر مسئول: دکتر مجید علی عسگری

سردبیر: دکتر محمد عطاران

مشاهده ی آخرین شماره

مقالات در دست چاپ

اطلاعات نشریه

  • شماره جاری: 1395، جلد 4، شماره8
  • شاپای چاپی: 2345-4938
  • مدیر مسئول: دکتر مجید علی عسگری
  • سردبیر: دکتر محمد عطاران
  • صاحب امتیاز: انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اشتراک در خبرنامه

لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.

آمار سایت

  • کل کاربران ثبت شده: 1028 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 4 کاربر
  • میهمانان در حال بازدید: 1 کاربر
  • تمام بازدید‌ها: 384378 بازدید
  • بازدید 24 ساعت قبل: 784 بازدید
  • تعداد مقالات دریافت شده: 317 مقاله
  • تعداد مقالات منتشر شده: 56 مقاله

بازنشر اطلاعات

استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb