برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (37662 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24064 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (16927 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (15857 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15276 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15183 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14515 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14090 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (13807 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13401 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (13262 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (13255 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13181 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (12718 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12252 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12045 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11921 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (11703 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (11661 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (11651 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (11563 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11517 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11274 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11222 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11075 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37636 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (22999 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (21619 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17096 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13938 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11814 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11294 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11162 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10282 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9563 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9553 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9542 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9035 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8498 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8184 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7690 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7439 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7216 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7168 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6746 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6713 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6404 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6083 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5864 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5510 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16005 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 11800 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10020 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 9982 بازدید)
تماس با ما ( 9681 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 8728 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 7619 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7380 بازدید)
پیام تسلیت ( 6888 بازدید)
MSRT-CODE ( 6115 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5140 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 4871 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3429 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3220 بازدید)
تماس با ما ( 3216 بازدید)
تماس با ما ( 3207 بازدید)
تماس با ما ( 3196 بازدید)
تماس با ما ( 3162 بازدید)
تماس با ما ( 1678 بازدید)
تماس با ما ( 625 بازدید)
خوش آمدید ( 622 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1243 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 970 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 935 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 874 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 860 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 860 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 827 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 802 چاپ)
تماس با ما ( 799 چاپ)
پیام تسلیت ( 745 چاپ)
MSRT-CODE ( 699 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 634 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 503 چاپ)
تماس با ما ( 448 چاپ)
تماس با ما ( 435 چاپ)
تماس با ما ( 423 چاپ)
تماس با ما ( 419 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 387 چاپ)
خوش آمدید ( 261 چاپ)
تماس با ما ( 175 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb