برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (11878 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (10391 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (7925 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7872 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (7258 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7203 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (6940 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (5672 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (5441 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (5359 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (4882 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (4836 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (4583 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (4172 مشاهده)
تبیین انتظارات متقابل جامعه علمی مطالعات برنامه درسی و نظام آموزشی: بحثی در زمینه بازسازی منزلت حرفه‏ ای رشته و دانش‌آموختگان آن در جامعه ایران (3967 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (3874 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (3822 مشاهده)
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه (3720 مشاهده)
در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان (3702 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (3610 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (3526 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (3311 مشاهده)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (3157 مشاهده)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (3111 مشاهده)
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانش‌آموزان (3058 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (6780 دریافت)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (5341 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (3355 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (3190 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (2872 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (2847 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (2773 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (2579 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (2386 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (2342 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (2187 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (2107 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (2079 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (2076 دریافت)
ارزیابی کیفیت برنامه‌های درسی میان‌رشته‌ای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران (1996 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (1967 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (1936 دریافت)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (1871 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (1768 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (1636 دریافت)
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه (1613 دریافت)
نقش الگوی آموزش‌های کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارت‌های کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای (1605 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (1604 دریافت)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (1574 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (1528 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 3737 بازدید)
تماس با ما ( 2983 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 2705 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 2648 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 2216 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 2216 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 2136 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 2077 بازدید)
پیام تسلیت ( 820 بازدید)
خوش آمدید ( 378 بازدید)
MSRT-CODE ( 40 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 35 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 261 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 225 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 199 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 187 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 179 چاپ)
تماس با ما ( 179 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 175 چاپ)
خوش آمدید ( 147 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 103 چاپ)
پیام تسلیت ( 73 چاپ)
MSRT-CODE ( 2 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 2 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb