TY - JOUR T1 - Teacher training students’ experiences of the role of Coach in linking theory and practice in practicum TT - تجارب دانشجومعلمان از نقش مربی در پیوند نظر و عمل در برنامه کارورزی JF - cstp JO - cstp VL - 4 IS - 7 UR - http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2566-fa.html Y1 - 2016 SP - 197 EP - 226 KW - Teacher training KW - practicum KW - practice KW - Coach KW - teacher student N2 - معلمان آینده، دانشجومعلمان کنونی هستند که آموزش آنان به منظور معلمی در عرصه پیوند نظر و عمل، با تمرکز بر توسعه دانش معلمی در برنامه کارورزی به عنوان جز مهمی از برنامه تربیت معلم تدوین شده است. یکی از مولفه های اثرگذار در این برنامه پیش از خدمت در مدارس، مربی است که این پژوهش در صدد مطالعه آن است. پژوهش حاضر با استفاده از روش کیفی- پدیدارشناسی و با تمرکز بر چهار شرکت کننده، از میان 22 مورد مطالعه انجام شده است . همچنین مصاحبه نیمه ساختاری با مربیان آنان صورت گرفته است. داده ها از طریق کدگذاری و مقوله بندی اشتراس و کوربین تجزیه و تحلیل شده اند. تحلیل داده ها نشان از آن دارد که مربی، نقش را گاه به صورت مربی به عنوان مقلد، گاه به شکل شریک تجارب و گاه به شکل مجموعه ای از بازاندیشی ها نشان می دهد. M3 10.18869/acadpub.cstp.4.7.197 ER -