Journal of Theory & Practice in Curriculum
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
نظریه و عمل
Literature & Humanities
http://cstp.khu.ac.ir
1
admin
2345-4938
2783-0640
doi
https://www.sid.ir/journal/1118/fa
fa
jalali
1395
6
1
gregorian
2016
9
1
4
7
online
1
fulltext
fa
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
flipped learning in higher education:Narratives of a teacher
اشاعه و گسترش دانش برنامه درسی
پژوهشي
Research
<p dir="RTL">این پژوهش به بررسی روایت های یک مدرس دانشگاه و اجرای آموزش به شیوه معکوس پرداخته است. پژوهش مورد نظر روایی است و به انگاره تحقیقات کیفی و تفسیر گرایانه تعلق دارد. منبع داده های این پژوهش روایت چهارترم آموزشی در آموزش عالی است. تحلیل داده ها نشان می دهد در این شیوه آموزشی با همان اجزای کلاس سنتی، سر و کار داریم اما چیدمان و نتیجه ای که از آن حاصل می شود، می تواند متفاوت باشد.در تفسیر این روایت، برخی چالشهایی که در مسیر اجرای این شیوه آموزشی وجود داشته اند مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.این پژوهش به تحلیل روایت" آموزش به روش معکوس" در آموزش عالی پرداخته است.</p>
<p>In this study using the narratives of Assistant professor about flipped learning of university during her four academic semesters. This study is a narrative inquiry based research, one that belongs to qualitative and interpretative paradigms. The data analysis shows that in method the traditional classroom teaching with the same components, but we are dealing arrangement and concluded that it is obtained, it can be different. This study shows Some challenges that exist in the implementation of this method have been discussed. This study analyzed the narrative " flipped learning" in higher education is discussed.</p>
کلاس معکوس, آموزش عالی, تعامل,یادگیری ترکیبی
flipped learning,blended learning,higher education
81
136
http://cstp.khu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-438-2&slc_lang=fa&sid=1
زینب
گلزاری
zgolzari@yahoo.com
10031947532846001080
10031947532846001080
Yes
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
محمد
عطاران
attaran_m@yahoo.com
10031947532846001081
10031947532846001081
No
دانشگاه مالزی