دوره 7، شماره 14 - ( 7-1398 )  

View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS
دوفصلنامه‌ نظریه و عمل در برنامه‌‏درسي
نشريه‌ علمي- پژوهشي دانشگاه خوارزمی مشترک با انجمن مطالعات برنامه درسی ایران 
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه / جمشید امیدی، دکتر سید احمد هاشمی، دکتر عباس قلتاش، دکتر علی اصغر ماشینچی
 
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی/ ساراسادات خلیفه سلطانی، دکتر کورش فتحی واجارگاه، دکتر نعمت الله فاضلی، دکتر محبوبه عارفی، دکتر گلنار مهران
 
واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه /احمد زارعی، ،مرضیه دهقانی، کیوان صالحی
 
واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک)/ ناهید السادات غضنفری هاشمی، دکتر نعمت اله موسی پور، دکتر علی حسینی خواه
 
تبیین نظری روایت نگاری تاملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر»  /فاطمه اسداللهی، محمود مهر محمدی، ابراهیم طلایی، جواد حاتمی

طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین / هادی درزی رامندی، دکتر مرجان کیان،  دکتر عفت عباسی،  دکتر غلامرضا حاجی حسین­نژاد 

تجارب زیسته‌ی سرباز ‌معلمان دوره ابتدایی در مدارس روستایی / احد عظیمی آقبلاغ، دکتر فیروز محمودی

تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی/دکترمجید حق­وردی،دکتر زهرا گویا

تاثیر روش وارونه(معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر عملکرد تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایه‌ی دهم با تعدیل‌گری تفکر انتقادی/ مرضیه سرداری،دکتر فیروزمحمودی، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر رحیم  بدری
 
ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه: (مطالعه­ای پدیدارشناسانه)/ محمد نوروزنژادقادی، دکتر فرهاد سراجی، دکتر محمدرضا یوسف زاده چوسری
 
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی/ حسین شرفی، دکتر بختیار شعبانی ورکی ، دکتر محمد سعید عبدخدایی، دکتر علی مقیمی

طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀ درسی کارورزی مبتنی بر خود شرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان/ حسین قربانی، دکتر ابراهیم میرشاه جعفری، دکتر احمدرضا نصر، دکتر محمدرضا نیستانی 

Export as: HTML | XML | RSS

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb