دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
یکشنبه 15 مهر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 9، شماره 17 - ( 1-1400 )
طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی
ص. 38-5
زهرا سادات مهماندوست قمصری
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
اباصلت خراسانی
،
سعید صفایی موحد
چکیده
(7080 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1656 دریافت)
پدیدارشناسی ارزشیابی بازدههای یادگیری
ص. 90-39
مریم پاکزاد
،
علی اکبر خسروی بابادی
،
کامبیز پوشنه
،
علیرضا عصاره
،
حمیدرضا رضازاده
چکیده
(3014 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(820 دریافت)
جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسهای ایران: بررسی کتاب های درسی
ص. 118-91
ابوالفضل رفیع پور
،
مریم رحمانی
چکیده
(3112 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1103 دریافت)
برنامه درسی پیشبینینشده؛ بهعنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا
ص. 154-119
سعید صفایی موحد
،
سهراب محمدی پویا
چکیده
(5525 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1613 دریافت)
شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان
ص. 186-155
نسرین مهدوی
،
زهرا نیکنام
،
محمد عطاران
،
نعمت اله موسی پور
چکیده
(3368 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1614 دریافت)
بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکلهای هندسی در دوره پیشدبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران
ص. 222-187
نسیم ایمانی
،
مریم محسن پور
،
سهیلا غلام آزاد
چکیده
(3305 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(867 دریافت)
بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی
ص. 246-223
لیلا سلیمی
،
رفیق حسنی
چکیده
(3063 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(711 دریافت)
واکاوی برنامههای درسی تجربهشده نظام آموزش عالی مهارتمحور؛ از منظر دانشجویان
ص. 280-247
مریم سادات قریشی خوراسگانی
،
پروین احمدی
،
پروین صمدی
چکیده
(3641 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(769 دریافت)
مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد )
ص. 322-281
یعقوب رییسی آهوان
،
علی اکبر شیخی فینی
،
حسین زینلی پور
چکیده
(3141 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(983 دریافت)
آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی
ص. 360-323
آیلار میزانی
،
علی حسینی خواه
،
مرجان کیان
،
روح الله خدابنده
چکیده
(3108 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1528 دریافت)
زمینهها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی
ص. 394-361
مینا خداپناه
،
مهدی دوایی
،
نعمت اله موسی پور
،
غلامعلی احمدی
چکیده
(3011 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1491 دریافت)
نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخداد اشتباهات آموزشی دانشآموزان در کلاس درسهای مدرسهای با تاکید بر جبر
ص. 428-395
نوشین فرامرزپور
،
محمدرضا فدایی
چکیده
(2491 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1081 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS