You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصلۀ برنامۀ‏درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران
محسن حاجی تبار فیروزجائی، حسن ملکی، غلامعلی احمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش الگوی آموزش‌های کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارت‌های کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای
عباس شکاری، احسان زارعی سبهتی، علی یزدخواستی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
رضا فزونی شره جینی، موسی پیری، سیروس اسدیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
زینب گلزاری، محمد عطاران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش فرهنگ معلمی در مواجهه با تغییرات برنامه درسی ریاضیات پایه هفتم
بنفشه داداشی، نعمت اله موسی پور، سعید صفائی موحد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML جستجوی مبانی نظریه‌ برنامه‌درسی عمل رایزنانه شواب در اندیشه‌های ارسطو، دیویی و هابرماس
اصغر سلطانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تجارب دانشجومعلمان از نقش مربی در پیوند نظر و عمل در برنامه کارورزی
اعظم جمشیدی توانا، محمدرضا امام جمعه، علیرضا عصاره
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb