You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تجارب دانش آموزان پسر ابتدایی از اجرای ارزشیابی توصیفی
دل آرام محمدی، اسکندر فتحی آذر، یوسف ادیب
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه محورهای تربیت هنری، ساختار محتوایی و الگوی سه وجهی برنامه درسی در کتاب های درسی فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه
محمد فیروزی، محمد سیفی، علی حسینی مهر، علیرضا فقیهی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML سنتز پژوهی در مطالعات تطبیقی نظام های تربیت معلم ایران وجهان
مهری اعزازی، محمد نوریان، علی اکبر خسروی بابادی، داریوش نوروزی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مفهوم سازی مشاوره برنامه درسی به عنوان یکی از قلمروهای نوین حوزه مطالعات برنامه درسی
محمدتقی رودی، کوروش فتحی واجارگاه، محبوبه عارفی، رضوان حکیم زاده، مسعود شریفی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آموزش چندفرهنگی در کتاب های درسی فارسی( خوانداری ) دوره آموزش ابتدایی ایران
فاطمه هواس بیگی، علیرضا صادقی، حسن ملکی، مصطفی قادری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان جهشی
ابراهیم طلایی، زهرا رحیمی، حمیدرضا حسن آبادی، گلرخ برارپور، آزاده میرزایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML الگوی برنامه ریزی درسی درکلاس معکوس: سنتزپژوهی روش‌ها
حسن کاویانی، محمدجواد لیاقت دار، بی بی عشرت زمانی، یاسمین عابدینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb