دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 7 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 1، شماره 2 - ( 12-1392 )
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
ص. 26-5
خلیل غلامی
،
محمد اسدی
چکیده
(16638 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7532 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
ص. 46-27
محمد عطاران
،
صغری ملکی
چکیده
(13762 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10453 دریافت)
تبیین انتظارات متقابل جامعه علمی مطالعات برنامه درسی و نظام آموزشی: بحثی در زمینه بازسازی منزلت حرفه ای رشته و دانشآموختگان آن در جامعه ایران
ص. 64-47
محمود مهرمحمدی
چکیده
(12301 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3464 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
ص. 98-65
نرگس سجادیه
،
سعید آزادمنش
چکیده
(13555 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10079 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
ص. 124-99
عطیه سادات حسینی یزدی
،
مهدی سبحانی نژاد
چکیده
(13325 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(11346 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
ص. 148-125
محمد رحمان پور
،
احمدرضا نصر اصفهانی
چکیده
(14551 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7542 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
ص. 164-149
حمیده یاقوتی
،
محمد جوادی پور
،
علی اکبر خسروی
چکیده
(19827 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(12227 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS