دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
جمعه 31 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 2، شماره 3 - ( 6-1393 )
آموزش ریاضی چه نیست؟!
ص. 24-1
زهرا گویا
چکیده
(11536 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6393 دریافت)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
ص. 46-25
مجید حق وردی
چکیده
(12222 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4062 دریافت)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
ص. 70-47
سهیلا غلامآزاد
چکیده
(12012 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5393 دریافت)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
ص. 92-71
مانی رضایی
چکیده
(13376 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5174 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
ص. 116-93
ابوالفضل رفیع پور
چکیده
(13221 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10270 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
ص. 140-117
مجتبی اسکندری
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(15832 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8173 دریافت)
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانشآموزان
ص. 162-141
نسیم اصغری
چکیده
(9007 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3600 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS