دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
سه شنبه 4 مهر 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(36971 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(23043 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(16108 مشاهده)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(15072 مشاهده)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(14622 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(14446 مشاهده)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(13953 مشاهده)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
(13440 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(13216 مشاهده)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
(12680 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(12502 مشاهده)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(12377 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(12371 مشاهده)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(12134 مشاهده)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
(11602 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
(11235 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(11143 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(11054 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(11053 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(11029 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(10977 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(10866 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
(10717 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
(10575 مشاهده)
در جستوجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان
(10467 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(37057 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
(22580 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(20941 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(16794 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(13525 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(11380 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(10660 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(10596 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(9959 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(9205 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(9139 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
(8743 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(8575 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
(8239 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(7933 دریافت)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(7320 دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(7068 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
(6960 دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
(6734 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(6439 دریافت)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(6422 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(6131 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(5767 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(5616 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(5218 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
راهنمای نویسندگان
(
14728 بازدید
)
اعتبار درجه علمی
(
9149 بازدید
)
معرفی هیئت تحریریه
(
9138 بازدید
)
تماس با ما
(
8957 بازدید
)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
8449 بازدید
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
7568 بازدید
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
6998 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
6793 بازدید
)
پیام تسلیت
(
5957 بازدید
)
MSRT-CODE
(
5267 بازدید
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
4556 بازدید
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
4316 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
2757 بازدید
)
تماس با ما
(
2676 بازدید
)
تماس با ما
(
2654 بازدید
)
تماس با ما
(
2652 بازدید
)
تماس با ما
(
2630 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
2583 بازدید
)
تماس با ما
(
961 بازدید
)
خوش آمدید
(
621 بازدید
)
تماس با ما
(
517 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
خوش آمدید
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1035 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
848 چاپ
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
796 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
750 چاپ
)
اعتبار درجه علمی
(
725 چاپ
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
719 چاپ
)
معرفی هیئت تحریریه
(
705 چاپ
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
687 چاپ
)
تماس با ما
(
680 چاپ
)
پیام تسلیت
(
614 چاپ
)
MSRT-CODE
(
569 چاپ
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
506 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
389 چاپ
)
تماس با ما
(
330 چاپ
)
تماس با ما
(
311 چاپ
)
تماس با ما
(
309 چاپ
)
تماس با ما
(
308 چاپ
)
خوش آمدید
(
261 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
253 چاپ
)
تماس با ما
(
138 چاپ
)
... آمار بیشتر