برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (39272 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (26666 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (19260 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (18095 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (17122 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (17056 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (16095 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (15958 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (15701 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (15469 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (15421 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (15360 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (15069 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (14286 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14092 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (13967 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (13847 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (13743 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (13488 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (13338 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13279 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (13063 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (13060 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (13022 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (13017 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38542 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23957 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23421 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17691 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14713 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12519 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12329 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12000 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11042 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10849 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10380 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10247 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9878 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9087 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8651 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8491 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8200 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7932 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7746 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7362 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7320 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6970 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6772 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6409 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (6037 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17375 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13062 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11158 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11091 بازدید)
تماس با ما ( 10599 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10026 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8594 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8236 بازدید)
پیام تسلیت ( 7992 بازدید)
MSRT-CODE ( 7203 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6013 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5763 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4344 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4182 بازدید)
تماس با ما ( 4062 بازدید)
تماس با ما ( 4031 بازدید)
تماس با ما ( 4022 بازدید)
تماس با ما ( 3985 بازدید)
تماس با ما ( 2565 بازدید)
تماس با ما ( 887 بازدید)
خوش آمدید ( 625 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1617 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1242 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1224 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1178 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1141 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1129 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1109 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1061 چاپ)
پیام تسلیت ( 1060 چاپ)
تماس با ما ( 1053 چاپ)
MSRT-CODE ( 981 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 889 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 763 چاپ)
تماس با ما ( 705 چاپ)
تماس با ما ( 695 چاپ)
تماس با ما ( 694 چاپ)
تماس با ما ( 677 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 655 چاپ)
تماس با ما ( 409 چاپ)
تماس با ما ( 294 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb