برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (36195 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (22200 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (15515 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (14387 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (14071 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13902 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (13484 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (12868 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (12743 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (12055 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11877 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (11806 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11732 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (11628 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (11029 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (10596 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (10524 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10509 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (10479 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10455 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (10446 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (10273 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (10248 مشاهده)
در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان (10032 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (10020 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (36265 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (22089 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (20109 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16586 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13251 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11011 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (10311 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (9921 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (9782 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (8897 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (8742 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (8291 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (8130 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8029 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (7745 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (6924 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (6773 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (6689 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (6405 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6239 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6055 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (5910 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (5508 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5427 دریافت)
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش (5057 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 13001 بازدید)
تماس با ما ( 8377 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 8280 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 8071 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 7661 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 7145 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 6557 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 6447 بازدید)
پیام تسلیت ( 5588 بازدید)
MSRT-CODE ( 4900 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 4215 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 3990 بازدید)
تماس با ما ( 2356 بازدید)
تماس با ما ( 2332 بازدید)
تماس با ما ( 2326 بازدید)
تماس با ما ( 2316 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 2185 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 2164 بازدید)
خوش آمدید ( 618 بازدید)
تماس با ما ( 439 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 937 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 794 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 743 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 693 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 676 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 669 چاپ)
تماس با ما ( 642 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 642 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 620 چاپ)
پیام تسلیت ( 573 چاپ)
MSRT-CODE ( 529 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 467 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 335 چاپ)
تماس با ما ( 284 چاپ)
تماس با ما ( 275 چاپ)
تماس با ما ( 269 چاپ)
تماس با ما ( 267 چاپ)
خوش آمدید ( 259 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 210 چاپ)
تماس با ما ( 117 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb