برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (37619 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23999 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (16886 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (15834 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15254 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15151 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14493 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14066 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (13789 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13376 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (13220 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (13217 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13140 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (12700 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12221 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12013 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11884 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (11684 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (11653 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (11635 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (11536 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11498 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11251 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11190 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11049 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37601 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (22966 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (21593 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17088 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13920 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11803 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11263 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11143 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10271 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9551 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9534 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9516 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9013 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8478 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8174 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7673 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7425 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7203 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7153 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6728 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6695 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6393 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6069 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5850 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5492 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 15953 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 11759 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 9979 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 9942 بازدید)
تماس با ما ( 9642 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 8568 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 7583 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7349 بازدید)
پیام تسلیت ( 6833 بازدید)
MSRT-CODE ( 6057 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5104 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 4839 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3385 بازدید)
تماس با ما ( 3177 بازدید)
تماس با ما ( 3170 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3169 بازدید)
تماس با ما ( 3163 بازدید)
تماس با ما ( 3128 بازدید)
تماس با ما ( 1647 بازدید)
تماس با ما ( 623 بازدید)
خوش آمدید ( 622 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1235 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 965 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 928 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 870 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 856 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 854 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 823 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 796 چاپ)
تماس با ما ( 791 چاپ)
پیام تسلیت ( 741 چاپ)
MSRT-CODE ( 695 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 628 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 495 چاپ)
تماس با ما ( 445 چاپ)
تماس با ما ( 432 چاپ)
تماس با ما ( 418 چاپ)
تماس با ما ( 416 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 379 چاپ)
خوش آمدید ( 261 چاپ)
تماس با ما ( 175 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb