برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (38102 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24867 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (17799 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (16388 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15768 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15706 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14878 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14489 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (14156 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (14035 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (14006 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13891 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13826 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (13041 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12629 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12545 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12470 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (12165 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (12036 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (12031 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (11989 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11864 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11712 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11655 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11559 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37981 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23285 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (22131 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17312 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14206 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12034 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11626 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11408 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10478 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9958 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9813 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9776 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9235 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8688 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8317 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7905 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7639 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7372 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7369 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6931 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6881 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6572 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6271 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6004 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5664 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16448 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12293 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10420 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10393 بازدید)
تماس با ما ( 10011 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9151 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8053 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7716 بازدید)
پیام تسلیت ( 7307 بازدید)
MSRT-CODE ( 6529 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5467 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5221 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3743 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3585 بازدید)
تماس با ما ( 3512 بازدید)
تماس با ما ( 3510 بازدید)
تماس با ما ( 3509 بازدید)
تماس با ما ( 3463 بازدید)
تماس با ما ( 2007 بازدید)
تماس با ما ( 700 بازدید)
خوش آمدید ( 623 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1365 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1061 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1019 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 960 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 952 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 945 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 916 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 887 چاپ)
تماس با ما ( 878 چاپ)
پیام تسلیت ( 839 چاپ)
MSRT-CODE ( 785 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 716 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 574 چاپ)
تماس با ما ( 530 چاپ)
تماس با ما ( 514 چاپ)
تماس با ما ( 494 چاپ)
تماس با ما ( 492 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 467 چاپ)
خوش آمدید ( 262 چاپ)
تماس با ما ( 232 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb