برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (25452 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (18284 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12014 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (11313 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (11251 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (10717 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (10452 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (10412 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (9672 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (9214 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (8994 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (8619 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (8180 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (8008 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (8005 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (7987 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (7920 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (7820 مشاهده)
در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان (7806 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (7794 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (7609 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (7601 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7564 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7315 مشاهده)
تبیین انتظارات متقابل جامعه علمی مطالعات برنامه درسی و نظام آموزشی: بحثی در زمینه بازسازی منزلت حرفه‏ ای رشته و دانش‌آموختگان آن در جامعه ایران (7194 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (16124 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (14270 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (13335 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (8483 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (6943 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (6621 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (6319 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (6289 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (5908 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (5861 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (5479 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (5414 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (5391 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (5280 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (5054 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (4711 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (4441 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (4377 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (4296 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (4173 دریافت)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (4067 دریافت)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (4064 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (4012 دریافت)
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش (3932 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (3891 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 6928 بازدید)
تماس با ما ( 5178 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 5023 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 4743 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 4628 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 4334 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 3983 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 3941 بازدید)
پیام تسلیت ( 2947 بازدید)
MSRT-CODE ( 2365 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 1934 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1911 بازدید)
خوش آمدید ( 584 بازدید)
تماس با ما ( 208 بازدید)
تماس با ما ( 203 بازدید)
تماس با ما ( 202 بازدید)
تماس با ما ( 201 بازدید)
تماس با ما ( 45 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 572 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 427 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 410 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 402 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 396 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 372 چاپ)
تماس با ما ( 369 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 313 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 291 چاپ)
پیام تسلیت ( 258 چاپ)
خوش آمدید ( 228 چاپ)
MSRT-CODE ( 207 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 199 چاپ)
تماس با ما ( 24 چاپ)
تماس با ما ( 22 چاپ)
تماس با ما ( 18 چاپ)
تماس با ما ( 17 چاپ)
تماس با ما ( 5 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb