برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (31987 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (20855 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (14087 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (13142 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (12869 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (12535 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (12258 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (11816 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (11705 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (11060 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (10627 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10611 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (10506 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (10334 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (9819 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (9550 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9516 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9506 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9447 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (9342 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (9322 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (9145 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (9130 مشاهده)
در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان (9025 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (8887 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (32397 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (17256 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (15960 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (15183 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (11314 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (9504 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (9453 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (8772 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (8261 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (8118 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (7836 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (7384 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (7268 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (7211 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (6921 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (6330 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (6173 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (6027 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (5643 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (5542 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (5410 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (5327 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5113 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (4928 دریافت)
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش (4711 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 9830 بازدید)
تماس با ما ( 6808 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 6595 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 6459 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 6361 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 5868 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 5426 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 5314 بازدید)
پیام تسلیت ( 4440 بازدید)
MSRT-CODE ( 3778 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 3066 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 3060 بازدید)
تماس با ما ( 1449 بازدید)
تماس با ما ( 1428 بازدید)
تماس با ما ( 1416 بازدید)
تماس با ما ( 1379 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 729 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 727 بازدید)
خوش آمدید ( 614 بازدید)
تماس با ما ( 286 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 782 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 580 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 575 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 572 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 550 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 549 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 548 چاپ)
تماس با ما ( 521 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 475 چاپ)
پیام تسلیت ( 453 چاپ)
MSRT-CODE ( 362 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 358 چاپ)
خوش آمدید ( 256 چاپ)
تماس با ما ( 167 چاپ)
تماس با ما ( 157 چاپ)
تماس با ما ( 151 چاپ)
تماس با ما ( 143 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 108 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 76 چاپ)
تماس با ما ( 75 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2021 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb