برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (29139 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (19186 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12800 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (11885 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (11773 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (11426 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (10967 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (10879 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (10187 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (9752 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (9552 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (9434 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (8933 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (8687 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (8650 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (8631 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (8556 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (8361 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (8333 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (8285 مشاهده)
در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان (8278 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (8224 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (8098 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7871 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (7767 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (21380 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (15133 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (14746 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (9004 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (7648 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (7522 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (7421 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (6972 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (6637 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (6435 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (6326 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (6198 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (5913 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (5894 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (5733 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (5689 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (5075 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (5005 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (4908 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (4703 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (4589 دریافت)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (4368 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (4364 دریافت)
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش (4346 دریافت)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (4336 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 8295 بازدید)
تماس با ما ( 5883 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 5614 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 5484 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 5468 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 5010 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 4614 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 4534 بازدید)
پیام تسلیت ( 3659 بازدید)
MSRT-CODE ( 3005 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 2471 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 2466 بازدید)
تماس با ما ( 778 بازدید)
تماس با ما ( 773 بازدید)
تماس با ما ( 767 بازدید)
تماس با ما ( 741 بازدید)
خوش آمدید ( 601 بازدید)
تماس با ما ( 163 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 660 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 491 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 484 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 473 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 466 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 460 چاپ)
تماس با ما ( 440 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 435 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 394 چاپ)
پیام تسلیت ( 370 چاپ)
MSRT-CODE ( 276 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 263 چاپ)
خوش آمدید ( 244 چاپ)
تماس با ما ( 82 چاپ)
تماس با ما ( 74 چاپ)
تماس با ما ( 70 چاپ)
تماس با ما ( 67 چاپ)
تماس با ما ( 43 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb