AU - Gholampour, meysam AU - pourshafei, Hadi AU - farasatkhah, Maghsoud AU - Ayati, mohsen TI - Current Initiatives in Educating Morally Prospective Teachers of Farhangian University (Providing a Model with a grounded theory approach) PT - JOURNAL ARTICLE TA - cstp JN - cstp VO - 8 VI - 16 IP - 16 4099 - http://cstp.khu.ac.ir/article-1-3250-fa.html 4100 - http://cstp.khu.ac.ir/article-1-3250-fa.pdf SO - cstp 16 AB  - هدف پژوهش حاضر بررسی وضع موجود برنامه ­درسی تربیت‌ اخلاقی دانشجو ‌معلمان است. این پژوهش با رویکرد کیفی و با روش داده­ بنیاد انجام گرفت. جامعه­ی آماری شامل کلیه کارگزاران دخیل در برنامه ­درسی تربیت اخلاقی دانشجو معلمان هستند که از طریق نمونه‌گیری هدفمند از نوع ملاک ‌محور انتخاب شدند. داده­ها از طریق مصاحبه­ی نیمه‌ساختار‌یافته با ده نفر از دانشجو معلمان، سه نفر از دانش­آموختگان این دانشگاه، هشت نفر از اساتید دروس تربیت اخلاقی دانشگاه، چهار نفر از معلمان راهنما و سه نفر از معاونین و مسئولان امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان شهر بیرجند جمع‌آوری شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده­ها از روش کدگذاری باز، محوری و گزینشی استفاده شد. برای تأمین روایی و پایایی از معیارهای لینکن و کوبا استفاده شد. CP - IRAN IN - H pourshafei@birjand.ac.ir LG - eng PB - cstp PG - 267 PT - Research YR - 2020