RT - Journal Article T1 - Current Initiatives in Educating Morally Prospective Teachers of Farhangian University (Providing a Model with a grounded theory approach) JF - cstp YR - 2020 JO - cstp VO - 8 IS - 16 UR - http://cstp.khu.ac.ir/article-1-3250-fa.html SP - 267 EP - 300 K1 - Moral Education K1 - Curriculum K1 - Prospective Teachers K1 - Farhangian University AB - هدف پژوهش حاضر بررسی وضع موجود برنامه ­درسی تربیت‌ اخلاقی دانشجو ‌معلمان است. این پژوهش با رویکرد کیفی و با روش داده­ بنیاد انجام گرفت. جامعه­ی آماری شامل کلیه کارگزاران دخیل در برنامه ­درسی تربیت اخلاقی دانشجو معلمان هستند که از طریق نمونه‌گیری هدفمند از نوع ملاک ‌محور انتخاب شدند. داده­ها از طریق مصاحبه­ی نیمه‌ساختار‌یافته با ده نفر از دانشجو معلمان، سه نفر از دانش­آموختگان این دانشگاه، هشت نفر از اساتید دروس تربیت اخلاقی دانشگاه، چهار نفر از معلمان راهنما و سه نفر از معاونین و مسئولان امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان شهر بیرجند جمع‌آوری شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده­ها از روش کدگذاری باز، محوری و گزینشی استفاده شد. برای تأمین روایی و پایایی از معیارهای لینکن و کوبا استفاده شد. LA eng UL http://cstp.khu.ac.ir/article-1-3250-fa.html M3 ER -