%0 Journal Article %A maleki, soghra %A Mehrmohammadi, Mahmoud %T Narrative journal experience of pre-service teachers in Practicum course %J Journal of Theory & Practice in Curriculum %V 5 %N 10 %U http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2714-fa.html %R %D 2018 %K reflective narrative journal, reflection, professional development, %X این مقاله حاصل یک مطالعه کیفی با تمرکز بر تجربه هشت دانشجو معلم در استفاده از روایت نگاری تاملی در فرایند کارورزی شان است . این تحقیق به طور خاص روی کسب تجارب اصلی مرتبط با واکنش ها، احساسات و افکار در مورد وجود روایت نگاری تاملی در فرایند کارورزی متمرکز شده است. تحلیل کیفی نشان داد روایت نگاری تاملی برای دانشجوی معلمان، توسعه دانش حرفه ای شخصی ، نظم ذهنی ، زمینه ای برای پیوند نظریه ها با دنیای عمل ، توسعه تعامل حرفه ای با دیگران ،خودآگاهی از فرایند توسعه خود و پیامدهای جانبی مانند توانمندی در نوشتن را به همراه دارد . واژگان کلیدی : روایت نگاری تاملی ، تامل ، بالندگی حرفه ای %> http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2714-fa.pdf %P 127-154 %& 127 %! Narrative journal experience %9 Research %L A-10-689-1 %+ %G eng %@ 2345-4938 %[ 2018