دوره 4، شماره 7 - ( 6-1395 )                   دوره 4 شماره 7 صفحات 81-136 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

flipped learning in higher education:Narratives of a teacher. CSTP. 2016; 4 (7) :81-136
URL: http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2585-fa.html
گلزاری زینب، عطاران محمد. تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه. دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی. 1395; 4 (7) :81-136

URL: http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2585-fa.html


1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ، zgolzari@yahoo.com
2- دانشگاه مالزی
چکیده:   (4291 مشاهده)

این پژوهش به بررسی روایت های یک مدرس دانشگاه و اجرای آموزش به شیوه معکوس پرداخته است. پژوهش مورد نظر روایی است و به انگاره تحقیقات کیفی و تفسیر گرایانه تعلق دارد. منبع داده های این پژوهش روایت چهارترم آموزشی در آموزش عالی است. تحلیل داده ها نشان می دهد در این شیوه آموزشی با همان اجزای کلاس سنتی، سر و کار داریم اما چیدمان  و نتیجه ای که از آن حاصل می شود، می تواند متفاوت باشد.در تفسیر این روایت، برخی چالشهایی که در مسیر اجرای این شیوه آموزشی وجود داشته اند مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.این پژوهش به تحلیل روایت" آموزش به روش معکوس" در آموزش عالی پرداخته است.

متن کامل [PDF 671 kb]   (6755 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: اشاعه و گسترش دانش برنامه درسی
دریافت: ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ | پذیرش: ۱۳۹۵/۵/۱۳ | انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۶

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb