دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
شنبه 6 مرداد 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 3، شماره 5 - ( بهار و تابستان spring & summer 1394 )
چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو
ص. 22-5
10.18869/acadpub.cstp.3.5.5
مصطفی عبدلی
چکیده
(8114 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4611 دریافت)
بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه
ص. 44-23
10.18869/acadpub.cstp.3.5.23
مهرداد امینی
،
رحمت اله مرزوقی
،
محمد مزیدی
،
جعفر ترک زاده
،
مهدی محمدی
چکیده
(5728 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1692 دریافت)
بررسی مؤلفههای تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفهای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیمگیری آنان در دورۀ متوسطه
ص. 64-45
10.18869/acadpub.cstp.3.5.45
نرگس مرتاضی مهربانی
،
زهرا گویا
چکیده
(7528 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4697 دریافت)
میزان انطباق برنامۀ درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان
ص. 78-65
10.18869/acadpub.cstp.3.5.65
عبدالحمید رضوی
،
خدیجه گرجی پشتی
چکیده
(9174 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3403 دریافت)
بررسی میزان آمادگی دانشجویان هنر برای شرکت در نظام یادگیری الکترونیکی
ص. 110-79
10.18869/acadpub.cstp.3.5.79
آتوسا رسولی
،
زهرا رهبرنیا
،
محمد عطاران
چکیده
(6813 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2332 دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
ص. 128-111
10.18869/acadpub.cstp.3.5.111
رضا وفائی
،
مهدی سبحانی نژاد
چکیده
(11686 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7680 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
ص. 152-133
10.18869/acadpub.cstp.3.5.133
صابر عبدالملکی
،
کمال درانی
،
نوروزعلی کرمدوست
،
مسعود صدرالاشرفی
چکیده
(10052 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(23339 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS