دوره 7، شماره 13 - ( 1-1398 )                   دوره 7 شماره 13 صفحات 235-262 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

golzari Z. The Impact of Using Quick Response Codes on Educational Motivation. CSTP. 2019; 7 (13) :235-262
URL: http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2994-fa.html
گلزاری زینب. تاثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزه تحصیلی . دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی. 1398; 7 (13) :235-262

URL: http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2994-fa.html


، z_golzari@azad.ac.ir
چکیده:   (921 مشاهده)
هدف از این مطالعه موردی، تعیین تاثیر استفاده از کد های دسترسی سریع در افزایش انگیزه تحصیلی دانشجویان است. جامعه آماری پژوهش شامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1397-1396 است که به صورت تصافی در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند. گروه آزمایش با استفاده از محتوای آموزشی مجهز به فناوری کدهای دسترسی سریع، به مدت یک ترم تحصیلی آموزش دیدند.فناوری کدهای دسترسی سریع بارکدی دو بعدی است که با کمک پوینده کدهای دسترسی سریع، بر روی تلفن همراه دوربین دار و تلفن هوشمند یا تبلت، قابل خواندن است. این بارکد می تواند محتوای آموزشی را به صورت متن، تصویر یا فیلم آموزشی، در اختیار کاربر قرار دهد. نتایج این مطالعه نشان داد که تلفیق کدهای دسترسی سریع با محتوای آموزش، بر افزایش انگیزه تحصیلی دانشجویان تاثیر مثبت دارد.
 
 
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: اشاعه رویکرد تلفیقی در طراحی و تولید برنامه های درسی
دریافت: ۱۳۹۷/۸/۲۷ | پذیرش: ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ | انتشار: ۱۳۹۸/۴/۹

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb