دوره 7، شماره 13 - ( 1-1398 )                   دوره 7 شماره 13 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ghasemi M, fardanesh H, Hatami J, Ahmady S. Title Design, implementation and evaluation of e-learning based on Paradigm 3 and Paradigm 4 of Kashman's theory and their comparison (in terms of academic achievement, motivation and satisfaction of medical education students).. CSTP. 2019; 7 (13)
URL: http://cstp.khu.ac.ir/article-1-3012-fa.html
قاسمی مریم، فردانش هاشم، حاتمی جواد، احمدی سلیمان. طراحی، اجرا و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی بر اساس پارادیم سوم و پارادیم چهارم نظریه کاشمن و مقایسه آنها (از نظر میزان پیشرفت تحصیلی، انگیزه و رضایت دانشجویان آموزش پزشکی). دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی. 1398; 7 (13)

URL: http://cstp.khu.ac.ir/article-1-3012-fa.html


1- دانشگاه تربیت مدرس
2- دانشگاه تربیت مدرس ، hfardanesh@modares.ac.ir
3- دانشکده مدیریت و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
چکیده:   (592 مشاهده)
چکیده
پژوهش حاضر با هدف طراحی، اجرا و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی بر اساس پارادیم سوم و چهارم نظریه کاشمن انجام شد. روش پژوهش روش شبه آزمایشی و به روش آمیخته(کیفی و کمی) انجام شد. جامعه­ی آماری دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مجازی دانشکده آموزش پزشکی شهید بهشتی تهران بودند، با روش نمونه­گیری در دسترس دانشجویان رشته آموزش پزشکی به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده­ها پرسشنامه رضایت، انگیزه و آزمون دوره بود. که میزان پایایی آنها به ترتیب 86% و86% و 83%محاسبه شد. داده­هایکمی و کیفی پژوهش به ترتیب با استفاده از روش تحلیل کواریانس چند متغیری و آزمون تعقیبی توکی و طریق نرم افزارmaxquda12  تجزیه و تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان دهنده­ی اثربخشی طراحی­های انجام شده بر اساس پارادیم سوم و چهارم نسبت به روش­های موجود از نظر دانشجویان دانشکده آموزش پزشکی در هر سه متغییر پیشرفت، انگیزه و رضایت بود.
 
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: اشاعه رویکرد تلفیقی در طراحی و تولید برنامه های درسی
دریافت: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ | پذیرش: ۱۳۹۸/۲/۱۵

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb