دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
شنبه 6 مرداد 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 2، شماره 3 - ( 6-1393 )
آموزش ریاضی چه نیست؟!
ص. 24-1
زهرا گویا
چکیده
(12123 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6603 دریافت)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
ص. 46-25
مجید حق وردی
چکیده
(12752 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4259 دریافت)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
ص. 70-47
سهیلا غلامآزاد
چکیده
(12745 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5581 دریافت)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
ص. 92-71
مانی رضایی
چکیده
(14066 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5328 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
ص. 116-93
ابوالفضل رفیع پور
چکیده
(14164 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10506 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
ص. 140-117
مجتبی اسکندری
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(16555 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8346 دریافت)
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانشآموزان
ص. 162-141
نسیم اصغری
چکیده
(9641 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3760 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS