دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
چهارشنبه 13 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 9، شماره 17 - ( 1-1400 )
طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی
ص. 38-5
زهرا سادات مهماندوست قمصری
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
اباصلت خراسانی
،
سعید صفایی موحد
چکیده
(8403 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1979 دریافت)
پدیدارشناسی ارزشیابی بازدههای یادگیری
ص. 90-39
مریم پاکزاد
،
علی اکبر خسروی بابادی
،
کامبیز پوشنه
،
علیرضا عصاره
،
حمیدرضا رضازاده
چکیده
(4233 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1128 دریافت)
جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسهای ایران: بررسی کتاب های درسی
ص. 118-91
ابوالفضل رفیع پور
،
مریم رحمانی
چکیده
(4271 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1679 دریافت)
برنامه درسی پیشبینینشده؛ بهعنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا
ص. 154-119
سعید صفایی موحد
،
سهراب محمدی پویا
چکیده
(6667 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1988 دریافت)
شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان
ص. 186-155
نسرین مهدوی
،
زهرا نیکنام
،
محمد عطاران
،
نعمت اله موسی پور
چکیده
(4717 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2191 دریافت)
بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکلهای هندسی در دوره پیشدبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران
ص. 222-187
نسیم ایمانی
،
مریم محسن پور
،
سهیلا غلام آزاد
چکیده
(4636 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1261 دریافت)
بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی
ص. 246-223
لیلا سلیمی
،
رفیق حسنی
چکیده
(4344 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(996 دریافت)
واکاوی برنامههای درسی تجربهشده نظام آموزش عالی مهارتمحور؛ از منظر دانشجویان
ص. 280-247
مریم سادات قریشی خوراسگانی
،
پروین احمدی
،
پروین صمدی
چکیده
(5121 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1082 دریافت)
مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد )
ص. 322-281
یعقوب رییسی آهوان
،
علی اکبر شیخی فینی
،
حسین زینلی پور
چکیده
(4404 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1306 دریافت)
آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی
ص. 360-323
آیلار میزانی
،
علی حسینی خواه
،
مرجان کیان
،
روح الله خدابنده
چکیده
(4323 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2105 دریافت)
زمینهها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی
ص. 394-361
مینا خداپناه
،
مهدی دوایی
،
نعمت اله موسی پور
،
غلامعلی احمدی
چکیده
(4038 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2097 دریافت)
نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخداد اشتباهات آموزشی دانشآموزان در کلاس درسهای مدرسهای با تاکید بر جبر
ص. 428-395
نوشین فرامرزپور
،
محمدرضا فدایی
چکیده
(3592 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1574 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS