برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (39873 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (27586 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20030 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (18941 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (17857 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (17813 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (16818 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (16721 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (16600 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (16382 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16169 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16067 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (15839 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (15206 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14722 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (14656 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (14628 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (14576 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14281 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14093 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (13937 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13926 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (13884 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (13832 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (13734 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38887 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24254 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23805 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17877 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14937 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12771 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12660 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12290 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11418 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11038 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10612 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10497 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10134 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9280 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8836 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8773 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8467 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8179 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7905 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7587 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7577 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7169 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7003 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6602 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6269 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17728 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13484 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11463 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11382 بازدید)
تماس با ما ( 10901 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10324 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8852 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8538 بازدید)
پیام تسلیت ( 8294 بازدید)
MSRT-CODE ( 7515 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6279 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6086 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4648 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4505 بازدید)
تماس با ما ( 4320 بازدید)
تماس با ما ( 4288 بازدید)
تماس با ما ( 4274 بازدید)
تماس با ما ( 4241 بازدید)
تماس با ما ( 2855 بازدید)
تماس با ما ( 971 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1752 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1359 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1324 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1286 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1233 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1226 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1225 چاپ)
پیام تسلیت ( 1151 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1149 چاپ)
تماس با ما ( 1139 چاپ)
MSRT-CODE ( 1082 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 981 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 883 چاپ)
تماس با ما ( 794 چاپ)
تماس با ما ( 784 چاپ)
تماس با ما ( 783 چاپ)
تماس با ما ( 767 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 764 چاپ)
تماس با ما ( 494 چاپ)
تماس با ما ( 333 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb