دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 8 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(40211 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(28134 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(20465 مشاهده)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(19423 مشاهده)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(18409 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(18275 مشاهده)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(17213 مشاهده)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
(17179 مشاهده)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(17128 مشاهده)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
(16950 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(16720 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(16440 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(16302 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
(15767 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(15116 مشاهده)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
(15085 مشاهده)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(15058 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(15032 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(14746 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(14508 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(14413 مشاهده)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(14394 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(14347 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
(14346 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(14146 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(39057 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
(24385 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(24110 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(17959 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(15040 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(12886 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(12801 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(12439 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
(11634 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(11126 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(10785 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(10608 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(10288 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
(9369 دریافت)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(8951 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(8928 دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(8581 دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
(8308 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
(8006 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(7695 دریافت)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(7681 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(7268 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(7124 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(6686 دریافت)
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی
(6377 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
راهنمای نویسندگان
(
17885 بازدید
)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
13666 بازدید
)
اعتبار درجه علمی
(
11630 بازدید
)
معرفی هیئت تحریریه
(
11528 بازدید
)
تماس با ما
(
11049 بازدید
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
10471 بازدید
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
8981 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
8670 بازدید
)
پیام تسلیت
(
8443 بازدید
)
MSRT-CODE
(
7697 بازدید
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
6397 بازدید
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
6235 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
4790 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
4658 بازدید
)
تماس با ما
(
4447 بازدید
)
تماس با ما
(
4426 بازدید
)
تماس با ما
(
4409 بازدید
)
تماس با ما
(
4367 بازدید
)
تماس با ما
(
2990 بازدید
)
تماس با ما
(
994 بازدید
)
خوش آمدید
(
626 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
خوش آمدید
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1820 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
1412 چاپ
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
1379 چاپ
)
اعتبار درجه علمی
(
1337 چاپ
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
1285 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
1282 چاپ
)
معرفی هیئت تحریریه
(
1269 چاپ
)
پیام تسلیت
(
1208 چاپ
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1196 چاپ
)
تماس با ما
(
1195 چاپ
)
MSRT-CODE
(
1144 چاپ
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
1026 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
931 چاپ
)
تماس با ما
(
848 چاپ
)
تماس با ما
(
839 چاپ
)
تماس با ما
(
832 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
817 چاپ
)
تماس با ما
(
813 چاپ
)
تماس با ما
(
536 چاپ
)
تماس با ما
(
340 چاپ
)
خوش آمدید
(
264 چاپ
)
... آمار بیشتر