دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
چهارشنبه 17 بهمن 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(39312 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(26715 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(19310 مشاهده)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(18132 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(17156 مشاهده)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(17093 مشاهده)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(16137 مشاهده)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
(16003 مشاهده)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(15733 مشاهده)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
(15523 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(15450 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(15413 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(15103 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
(14328 مشاهده)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(14117 مشاهده)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
(14005 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(13884 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(13784 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(13534 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(13374 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(13308 مشاهده)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(13103 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
(13098 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(13059 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(13053 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(38575 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
(24014 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(23499 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(17710 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(14742 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(12554 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(12363 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(12045 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
(11104 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(10873 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(10399 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(10266 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(9915 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
(9118 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(8665 دریافت)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(8533 دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(8215 دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
(7969 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
(7753 دریافت)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(7389 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(7365 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(6986 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(6788 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(6441 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(6058 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
راهنمای نویسندگان
(
17436 بازدید
)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
13111 بازدید
)
اعتبار درجه علمی
(
11191 بازدید
)
معرفی هیئت تحریریه
(
11122 بازدید
)
تماس با ما
(
10619 بازدید
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
10053 بازدید
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
8612 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
8259 بازدید
)
پیام تسلیت
(
8024 بازدید
)
MSRT-CODE
(
7234 بازدید
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
6029 بازدید
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
5780 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
4370 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
4210 بازدید
)
تماس با ما
(
4081 بازدید
)
تماس با ما
(
4049 بازدید
)
تماس با ما
(
4040 بازدید
)
تماس با ما
(
4002 بازدید
)
تماس با ما
(
2583 بازدید
)
تماس با ما
(
889 بازدید
)
خوش آمدید
(
625 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
خوش آمدید
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1629 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
1252 چاپ
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
1231 چاپ
)
اعتبار درجه علمی
(
1186 چاپ
)
معرفی هیئت تحریریه
(
1147 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
1136 چاپ
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
1117 چاپ
)
پیام تسلیت
(
1069 چاپ
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1066 چاپ
)
تماس با ما
(
1056 چاپ
)
MSRT-CODE
(
990 چاپ
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
893 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
774 چاپ
)
تماس با ما
(
712 چاپ
)
تماس با ما
(
701 چاپ
)
تماس با ما
(
701 چاپ
)
تماس با ما
(
684 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
664 چاپ
)
تماس با ما
(
412 چاپ
)
تماس با ما
(
296 چاپ
)
خوش آمدید
(
264 چاپ
)
... آمار بیشتر