برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (38112 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24886 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (17819 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (16399 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15785 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15718 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14886 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14501 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (14170 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (14045 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (14027 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13919 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13846 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (13045 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12648 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12560 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12486 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (12183 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (12043 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (12041 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (12009 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11870 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11723 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11666 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11569 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37991 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23288 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (22138 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17316 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14212 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12045 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11630 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11415 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10480 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9960 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9818 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9782 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9238 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8695 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8319 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7910 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7647 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7376 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7371 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6935 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6886 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6576 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6275 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6006 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5667 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16456 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12298 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10425 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10395 بازدید)
تماس با ما ( 10013 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9161 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8056 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7718 بازدید)
پیام تسلیت ( 7312 بازدید)
MSRT-CODE ( 6536 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5471 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5225 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3745 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3586 بازدید)
تماس با ما ( 3516 بازدید)
تماس با ما ( 3515 بازدید)
تماس با ما ( 3514 بازدید)
تماس با ما ( 3466 بازدید)
تماس با ما ( 2013 بازدید)
تماس با ما ( 703 بازدید)
خوش آمدید ( 623 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1367 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1061 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1021 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 962 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 953 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 945 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 917 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 888 چاپ)
تماس با ما ( 878 چاپ)
پیام تسلیت ( 839 چاپ)
MSRT-CODE ( 785 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 717 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 574 چاپ)
تماس با ما ( 531 چاپ)
تماس با ما ( 515 چاپ)
تماس با ما ( 495 چاپ)
تماس با ما ( 492 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 467 چاپ)
خوش آمدید ( 262 چاپ)
تماس با ما ( 235 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb