دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
جمعه 9 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 7، شماره 13 - ( 1-1398 )
گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی!
ص. 28-5
سعید صفائی موحد
چکیده
(10334 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2254 دریافت)
تعیین مولفه های اشتغال پذیری دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی
ص. 52-29
فاطمه شریفی اسدی ملفه
،
اباصلت خراسانی
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
ابراهیم صالحی عمران
چکیده
(8455 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3298 دریافت)
فهم دانش شخصی ـ عملی ؛ حرکت از آنچه معلمان باید بدانند به آنچه میدانند
ص. 78-53
حمیده بزرگ
،
محمود مهرمحمدی
،
ابراهیم طلائی
،
نعمت الله موسی پور
چکیده
(9277 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2578 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتالیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشته انسانی (با تاکید بر رویکرد زمینه محور)
ص. 110-79
هاله شیخ الاسلامی
،
غلامعلی احمدی
،
علیرضا عصاره
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(10143 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2559 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
ص. 142-111
فهیمه شعبانی ثانی
،
افسانه نراقی زاده
،
پروین احمدی
چکیده
(18291 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(15048 دریافت)
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائه راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی
ص. 176-143
سمیه قربانی
،
سید ابراهیم جعفری
،
فریدون شریفیان
چکیده
(9561 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2147 دریافت)
تجارب زیسته اعضای هیئتعلمی از برنامههای درسی توسعه حرفهای: یک الگوی مفهومی
ص. 206-177
صادق زارع صفت
،
مرضیه دهقانی
،
رضوان حکیم زاده
،
مرتضی کرمی
،
کیوان صالحی
چکیده
(12758 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1818 دریافت)
مطالعه چالشهای مواجهه ی معلمان دوره ابتدایی با درس پژوهی: یک مطالعه موردی
ص. 234-207
زهرا امامی پور
،
عظیمه سادات خاکباز
چکیده
(10141 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3472 دریافت)
تاثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزه تحصیلی
ص. 260-235
زینب گلزاری
چکیده
(9185 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1789 دریافت)
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران
ص. 298-261
سید علی قادری
،
بهروز مهرام
،
محمود سعیدی رضوانی
،
محسن نوغانی دخت بهمنی
،
مرتضی کرمی
چکیده
(7741 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2527 دریافت)
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی
ص. 328-299
پروین بازقندی
،
سعید ضرغامی همراه
،
رضا محمدی چابکی
چکیده
(8063 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2058 دریافت)
تبیین عوامل موثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفه ای
ص. 352-329
شهرام اسکندری پور
،
غلامرضا حاجی حسین نژاد
،
مجید علی عسگری
،
علی حسینی خواه
چکیده
(8610 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1613 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS