 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38892 دریافت) |
 |
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24259 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (23818 دریافت) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17882 دریافت) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (14941 دریافت) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12775 دریافت) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12673 دریافت) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12300 دریافت) |
 |
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای (11429 دریافت) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11041 دریافت) |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (10626 دریافت) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10502 دریافت) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10143 دریافت) |
 |
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9285 دریافت) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (8837 دریافت) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8784 دریافت) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8473 دریافت) |
 |
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی (8188 دریافت) |
 |
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7918 دریافت) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7593 دریافت) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7581 دریافت) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7175 دریافت) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7011 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6608 دریافت) |
 |
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی (6275 دریافت) |
 |
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (6233 دریافت) |
 |
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران (6085 دریافت) |
 |
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش (6080 دریافت) |
 |
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (5770 دریافت) |
 |
نقش فرهنگ معلمی در مواجهه با تغییرات برنامه درسی ریاضیات پایه هفتم (5686 دریافت) |
 |
نقش الگوی آموزشهای کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارتهای کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای (5649 دریافت) |
 |
واکاوی تجارب معلمان زن در تدریس هنر در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی (5523 دریافت) |
 |
مقایسۀ اثربخشی مدلهای طراحی آموزشی سازندهگرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیطهای یادگیری مسئلهمحور در آموزش ضمن خدمت معلمان (5465 دریافت) |
 |
ارزیابی برنامۀ درسی دورۀ متوسطه (شاخۀ کار و دانش) با نظر به موضوع کارآفرینی از دیدگاه متخصصان (5309 دریافت) |
 |
چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو (5286 دریافت) |
 |
بررسی مؤلفههای تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفهای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیمگیری آنان در دورۀ متوسطه (5267 دریافت) |
 |
طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیتهای شناختی سواد ریاضی دانشآموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا (5243 دریافت) |
 |
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران (5137 دریافت) |
 |
مربی پیش دبستانی: چه کسی باچه مشخصاتی؟ (5122 دریافت) |
 |
تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی) (5097 دریافت) |
 |
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه (5090 دریافت) |
 |
ارزیابی کیفیت برنامههای درسی میانرشتهای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران (5045 دریافت) |
 |
ارزیابی تختۀ هوشمند بهعنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز (4989 دریافت) |
 |
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها (4772 دریافت) |
 |
سنتز پژوهی در مطالعات تطبیقی نظام های تربیت معلم ایران وجهان (4685 دریافت) |
 |
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟ (4639 دریافت) |
 |
مفهوم سازی مشاوره برنامه درسی به عنوان یکی از قلمروهای نوین حوزه مطالعات برنامه درسی (4578 دریافت) |
 |
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (4307 دریافت) |
 |
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانشآموزان (4191 دریافت) |
 |
شناسایی و اعتبار سنجی ویژگیهای معلم اثربخش دوره ابتدایی (4181 دریافت) |
 |
جمع کل آمار: 723870 |