دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
جمعه 24 اسفند 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(38790 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
(24176 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(23677 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(17804 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(14870 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(12681 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(12533 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(12200 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
(11315 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(10981 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(10527 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(10429 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(10053 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
(9219 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(8778 دریافت)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(8679 دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(8402 دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
(8102 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
(7854 دریافت)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(7518 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(7501 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(7114 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(6917 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(6550 دریافت)
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی
(6202 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(6172 دریافت)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
(6029 دریافت)
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش
(6014 دریافت)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
(5721 دریافت)
نقش فرهنگ معلمی در مواجهه با تغییرات برنامه درسی ریاضیات پایه هفتم
(5620 دریافت)
نقش الگوی آموزشهای کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارتهای کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای
(5602 دریافت)
واکاوی تجارب معلمان زن در تدریس هنر در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی
(5469 دریافت)
مقایسۀ اثربخشی مدلهای طراحی آموزشی سازندهگرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیطهای یادگیری مسئلهمحور در آموزش ضمن خدمت معلمان
(5402 دریافت)
ارزیابی برنامۀ درسی دورۀ متوسطه (شاخۀ کار و دانش) با نظر به موضوع کارآفرینی از دیدگاه متخصصان
(5245 دریافت)
چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو
(5214 دریافت)
بررسی مؤلفههای تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفهای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیمگیری آنان در دورۀ متوسطه
(5196 دریافت)
طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیتهای شناختی سواد ریاضی دانشآموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا
(5174 دریافت)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
(5059 دریافت)
مربی پیش دبستانی: چه کسی باچه مشخصاتی؟
(5056 دریافت)
تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی)
(5036 دریافت)
ارزیابی کیفیت برنامههای درسی میانرشتهای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران
(4992 دریافت)
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه
(4982 دریافت)
ارزیابی تختۀ هوشمند بهعنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز
(4914 دریافت)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
(4721 دریافت)
سنتز پژوهی در مطالعات تطبیقی نظام های تربیت معلم ایران وجهان
(4619 دریافت)
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟
(4576 دریافت)
مفهوم سازی مشاوره برنامه درسی به عنوان یکی از قلمروهای نوین حوزه مطالعات برنامه درسی
(4526 دریافت)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
(4209 دریافت)
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانشآموزان
(4142 دریافت)
ظرفیت آموزش مسائل مدلسازی برای تغییر نگرش دانشآموزان نسبت به ریاضی
(4121 دریافت)
جمع کل آمار: 709852