دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
شنبه 27 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 8، شماره 15 - ( 1-1399 )
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران
ص. 36-5
منصوره ایران نژاد
،
مریم صفرنواده
،
نعمت الله موسی پور
،
محبوبه اظهری
،
عبدالسعید محمدشفیعی
چکیده
(12431 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2973 دریافت)
نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتی
ص. 70-37
علیرضا هوشمند
،
بختیار شعبانی ورکی
،
مقصود امین خندقی
،
علی مقیمی
چکیده
(7094 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2380 دریافت)
بررسی سطح تسلط دانشآموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی
ص. 106-71
نسرین نجاتی برزکی
،
سید احمد مدنی
،
محمد امینی
چکیده
(6208 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1887 دریافت)
کندوکاو در حوزه ویژگی های برنامه درسی مرجع زبان آموزی دوره ابتدایی
ص. 150-107
نادر سلسبیلی
چکیده
(6540 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1777 دریافت)
نحوه معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دوره های مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایه هفتم توسط معلمان ریاضی
ص. 192-151
سیده صدیقه عسگری
،
احمدرضا نصر
،
محمدجواد لیاقتدار
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(7370 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2412 دریافت)
چالشهای اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدائی در ایران از دیدگاه معلمان
ص. 228-193
مرتضی مرتضوی
،
زهرا گویا
،
حسن ملکی
،
سهیلا غلام آزاد
چکیده
(6451 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2297 دریافت)
ارتقای عملکرد هنرستانهای فنیوحرفهای استان آذربایجان غربی به مثابه سازمانهای کارآفرین مبتنی بر مدل پارادایمی نظریه برخاسته از دادهها
ص. 276-229
نیلوفر مرتضی نژاد
چکیده
(4782 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1741 دریافت)
طراحی، اجرا و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی بر اساس پارادیم سوم و پارادیم چهارم نظریه کاشمن و مقایسه آنها (از نظر میزان پیشرفت تحصیلی، انگیزه و رضایت دانشجویان آموزش پزشکی)
ص. 310-277
مریم قاسمی
،
هاشم فردانش
،
جواد حاتمی
،
سلیمان احمدی
چکیده
(12114 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1435 دریافت)
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران
ص. 346-311
مرتضی بازدار
،
کورش فتحی واجارگاه
،
محبوبه عارفی
،
مقصود فراستخواه
چکیده
(10578 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2071 دریافت)
تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کمتوان ذهنی (سنتز پژوهی)
ص. 382-347
عادل علی پور
،
مجید علی عسگری
،
علی حسینی خواه
،
غلامرضا حاج حسین نژاد
چکیده
(5206 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1786 دریافت)
ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی
ص. 424-383
صغری ملکی
،
غلامعلی احمدی
،
محمود مهرمحمدی
،
محمدرضا امام جمعه
چکیده
(5982 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2447 دریافت)
تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام)
ص. 474-425
مژگان کرد
،
یحیی قائدی
،
سعید ضرغامی همراه
،
رمضان برخورداری
چکیده
(5074 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1618 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS