دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 8، شماره 15 - ( 1-1399 )
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران
ص. 36-5
منصوره ایران نژاد
،
مریم صفرنواده
،
نعمت الله موسی پور
،
محبوبه اظهری
،
عبدالسعید محمدشفیعی
چکیده
(9165 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1879 دریافت)
نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتی
ص. 70-37
علیرضا هوشمند
،
بختیار شعبانی ورکی
،
مقصود امین خندقی
،
علی مقیمی
چکیده
(4241 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1362 دریافت)
بررسی سطح تسلط دانشآموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی
ص. 106-71
نسرین نجاتی برزکی
،
سید احمد مدنی
،
محمد امینی
چکیده
(3211 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(929 دریافت)
کندوکاو در حوزه ویژگی های برنامه درسی مرجع زبان آموزی دوره ابتدایی
ص. 150-107
نادر سلسبیلی
چکیده
(3490 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(927 دریافت)
نحوه معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دوره های مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایه هفتم توسط معلمان ریاضی
ص. 192-151
سیده صدیقه عسگری
،
احمدرضا نصر
،
محمدجواد لیاقتدار
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(3922 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1518 دریافت)
چالشهای اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدائی در ایران از دیدگاه معلمان
ص. 228-193
مرتضی مرتضوی
،
زهرا گویا
،
حسن ملکی
،
سهیلا غلام آزاد
چکیده
(3572 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1217 دریافت)
ارتقای عملکرد هنرستانهای فنیوحرفهای استان آذربایجان غربی به مثابه سازمانهای کارآفرین مبتنی بر مدل پارادایمی نظریه برخاسته از دادهها
ص. 276-229
نیلوفر مرتضی نژاد
چکیده
(2495 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(882 دریافت)
طراحی، اجرا و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی بر اساس پارادیم سوم و پارادیم چهارم نظریه کاشمن و مقایسه آنها (از نظر میزان پیشرفت تحصیلی، انگیزه و رضایت دانشجویان آموزش پزشکی)
ص. 310-277
مریم قاسمی
،
هاشم فردانش
،
جواد حاتمی
،
سلیمان احمدی
چکیده
(8677 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(802 دریافت)
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران
ص. 346-311
مرتضی بازدار
،
کورش فتحی واجارگاه
،
محبوبه عارفی
،
مقصود فراستخواه
چکیده
(7844 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1166 دریافت)
تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کمتوان ذهنی (سنتز پژوهی)
ص. 382-347
عادل علی پور
،
مجید علی عسگری
،
علی حسینی خواه
،
غلامرضا حاج حسین نژاد
چکیده
(2888 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(879 دریافت)
ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی
ص. 424-383
صغری ملکی
،
غلامعلی احمدی
،
محمود مهرمحمدی
،
محمدرضا امام جمعه
چکیده
(3637 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1358 دریافت)
تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام)
ص. 474-425
مژگان کرد
،
یحیی قائدی
،
سعید ضرغامی همراه
،
رمضان برخورداری
چکیده
(2932 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(832 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS