You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اصول طرح پژوهش در برنامه درسی: دقت، مرتبط بودن و مشارکت
زهرا گویا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی
مجید صالحی، مرضیه دهقانی، محدثه خطاط
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML روش نمونه‌سازی مشارکتی بازی‌های آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه
احمد عربی، علی رضا عصاره، اسماعیل عظیمی، سید محمد رضا امام جمعه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی
سارا جلال پور، پروین احمدی، پروین صمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأملی بر الگوهای برنامه‌درسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری.
معصومه کیانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین نظریه‌پردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاه‌های مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس
یعقوب لهرابی، فریدون شریفیان، سید ابراهیم میرشاه جعفری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
سعیده افضلی، علیرضا صادقی، نعمت اله موسی پور، مصطفی قادری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌های دانش‌آموزان در ساخت اثبات‌های هندسی
فاطمه احمدپور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا
نسرین مهدوی، زهرا نیکنام، محمد عطاران، نعمت اله موسی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتاب‌های ریاضی دوره ابتدایی ایران
مهدخت نقیبی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی برنامه درسی متناسب با ویژگی‌های نسل z
زهرا پروازی مقدم، کوروش فتحی واجارگاه، کامبیز پوشنه، علی اکبر خسروی بابادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا
فاطمه سادات جعفرنیا، مقصود امین خندقی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی
کریم مهدیخانلو، سولماز نورآبادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb